lördag 22 juni 2019

Midsommar

Hoppas ni har haft en bra midsommar! Här kan jag börja räkna ner nu när det är 7 dagar kvar för Acki, på tisdag kan det hända när som helst, så spännande!

Jag har i veckan även varit och hälsat på Muffys barnbarn på Rävrackans kennel utanför Göteborg, jag har bestämt mig för att köpa detta lilla trollet av henne, Rävrackans Lakrizprinzezza, hon är dotter till Chester ur A-kullen. Har en stamtavla på moderns sida som jag gillar, och har väldigt bra hälsa på båda föräldrarnas sida. Hon skall bo på foder, men det blir kul med ett tillskott utifrån till team Puffling :-)

Annars så närmar det sig även för våran kennelträff nästa söndag, det blir ett 13-tal hundar som kommer, mycket kul! Jag hade även anmält Briza till utställning i Borås, men jag tror faktiskt att jag hoppar den. Hon har inte fått tillbaka pälsen fullt efter valparna, och jag är ganska utarbetad så jag sitter hellre hemma och tittar på småvalpar. Förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar