söndag 8 november 2020

Parning

Då har Deschampsia, Molly varit på date med Fashionitas Jumbo 💘
Jag lämnade henne redan i måndags, men det tog ända till fredagen innan det blev parning, blev nervös där ett tag att jag skulle behöva hämta hem henne och sedan köra ner henne igen och bo över på hotell, men nu så känns allt bra 😊 Stort tack till Jumbos matte som hade Molly där och tog så väl hand om henne! 😘
Jag tog med kameran och hade som mål att få de mest fantastiska bilderna på hundarna när jag lämnade henne, men regnet bara vräkte ner och det var mörkt, så det blev inget med det. Sent igårkväll efter jobbet hämtade jag henne och då var det också mörkt. Nu är Molly tillbaka till sin fodervärd och kommer hit till jul med beräknad födelse den 8.e januari. Mina brukar valpa ett par dagar innan så vi kan säga den 5.e ;-) 8 veckor blir de förväntade valparna då i början av mars.








1 kommentar: