onsdag 24 juli 2019

Första gången ute och besök från Bornholm!

Och eftersom det är min egen blogg så får jag lägga upp hur mycket bilder som helst ;-) 
Att vi var ute var för att valparnas pappa Coda (Kjelstrups Covo) kom med sin matte och gammelmatte från Danmark. Enda från Bornholm kom de för att se Codas första kull! 

Jag trodde nog att det skulle vara lite tidigt för valparna att vara ute. Vardagsrumsgolvet gillar de inte. Men detta var inga problem! Det var faktiskt så skönt at sitta ute i skoggan av blodboken, gräset är svalt och skönt och jag tror att med den värmen som utlovas får vi bosätta oss där valparna och jag. 

Här kommer bilderna i en salig röra! 






 Vi försökte på alla sätt att få ett familjeporträtt, eller iaf en bild på Coda och Junior som han har börjat kallas. Nej, helt onödigt att umgås med så små valpar tyckte deras far. Läskiga små varelser.
Jag tror att hade det varit om ett par veckor hade han säkert tyckt det var okej, men vi fick ge upp det där med far-son-bild. Annars tyckte han det var skönt att strosa runt i trädgården och hitta något sguggigt ställe att ligga på.



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar