lördag 26 oktober 2019

Wilda och Zelda

Idag tog jag en liten åktur och hälsade på Wilda, tre veckor kvar innan valparna kommer och det är inget snack om att det blir valpar där, väldigt tjock om magen redan! Och lika go och glad som vanligt även om hon vilar mycket och vaggar lite när hon går 😉Spännande vad det blir! Pufflingens H-kull blir detta.



 Och när jag ändå var åt det hållet så stannade jag till och hälsade på mina fodertik Zelda, Rävrackans Lakrisprinzezza. En sååå glad och go tjej! Ja lite krokodil i sin glädje över att man hälsade på, men börjar växa i sina öron och vilken grov jänta detta! Hennes olikfärgade ögon som jag trodde, och i ärlighetens namn hoppades skulle växa bort har inte gjort det. Jag har aldrig sett en svart lapphund ha olika färg på ögonen innan men det får vara hennes grej då. 5 1/2 månad gammal är hon om jag inte tänker fel så hon har lite tid att växa i öron och fötter, men hemskt charmig tjej.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar