söndag 25 oktober 2020

Då var det löp!

Äntligen! Nu är det väl som beräknat, men jag är väldigt glad när det blir just som tänkt. Det är Molly, Deschampsia som har börjat löpa så nästa måndag åker vi till Jumbo så får hon vara där några dagar, tror inte det är dags förrän på onsdagen men man vet ju aldrig.

Wilda/Cassiope har inte börjat löpa än, om hon inte börjar inom kort kanske jag skjuter på henne till nästa höst (eller om jag skulle få ihop det till sommaren). Det är lättast när valpkullarna är lika i ålder då de kan vara tillsammans från 5-6 veckor, skiljer det mer än 10-14 dagar blir storleksskillnaden för stor, dessutom kanske jag står med valpar när min intensiva vårsäsong börjar på jobbet. Nåja, vi får se hur det blir med Wilda. 

Jag har även bokat tid för HD-röntgen på Pufflingens Gnistrande Gentiana och min fodertik Rävrackans Lakrisprinzezza. 

Pufflingens Gnistrande Gentiana 'Terra'


Rävrackans Lakrisprinzezza 'Zelda'

1 kommentar: