söndag 24 oktober 2021

Morgonillamående och bäddning

Lite uppdatering härifrån Pufflingens. Jag hälsade på Ronja häromdagen, hon blev sååå glad 💖 Nu vid tre veckor kvar tyckte jag inte det var någon särskild mage, men troligen dräktig för hon har större spenar och hon bäddar runt bland mattorna varje natt 😅 Till helgen flyttar hon hit, det skall bli så mysigt att ha henne här!
Mammas hund Lenza, hon är ju inte så långt gången, men hon tappade aptiten förra veckan vilket är typiskt i vecka tre, hon ville inte slicka tallrikarna och skålarna efter matlagning 😮😉 Så det låter ju lovande. 
Wilda verkar aldrig behaga löpa, om hon nu gör det någon gång hoppas jag inte parningsresan krockar med någon av de andras valpningar, och att snön däruppe i Skellefteå försvinner 🙈 Jag hatar att köra i dåligt väglag. Men jaja, blir det bara löp så skall nog den biten lösa sig också.
Själv jobbar jag sista veckan heltid, så det blir perfekt att dra ner lite på tempot när Ronja kommer hel om en vecka. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar