tisdag 8 november 2022

Dåligt flyt!

Man skall tydligen vara med om allt på en gång. 
I fredags progesteron-testade jag Rävrackans Lakrisprinzezza som vi skulle fara norrut med denna veckan. Det var dags att åka på studs. Slängde oss i bilen och sträckkörde 10 timmar upp till Örnsköldsvik. Kom dit mitt i natten och hundarna fick träffas redan då. Ingen parning. Ingen på lördag eller söndag heller, så var bara att åka hemåt igen. 
Ibland går det inte som man tror, jag har bara råkat ut för detta en enda gång tidigare.
Så, med en tik som gått tom två ggr, en tik som fick sent missfall, och en tik som det inte blev någon parning, så borde min otur vända snart? 

Ser inte ut som om det blir några valpar i vinter, jag har en halvplan men jag vet inte om jag orkar med några mer långa parningsresor till hanar som är oskuder och riskera ytterligare ett misslyckande, vi får se hur jag känner det om ett tag. Så inga valpar på g i nuläget tyvärr.

Rävrackans Lakrisprinzezza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar