torsdag 28 april 2016

UL

På måndag eftermiddag, då har Senja tid hos veterinären för ultraljud, så spännande! Även om jag aldrig vågar tro så blir jag väldigt besviken om det inte blir valpar. Det är ju många som har hört av sig och visat intresse för valp, nu får vi åtminstone veta om det blir några. Eftersom jag själv vill ha en tikvalp hoppas ju jag på många tikar ;-) 

Jag och lillhusse försöker övertala de andra i familjen att vi måste spara en valp hemma. Sally börjar bli gammal och Muffy har ingen att busa med. Vi har ingen större framgång i våra övertalningsförsök så det får väl bli en på foder då, för jag tror verkligen det blir superfina och trevliga valpar detta. Om det nu blir några. Men lillhusse (och jag) fortsätter att bearbeta de andra här hemma ;-)


3 kommentarer:

  1. Lykke til! Jeg krysser fingrene! Og blir det valper kommer jeg selvsagt på besøk :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag du gör! Och köket blir mer och mer färdigt för varje helg, så får du se det också ;-)

      Radera
    2. Jeg burde helt klart komme selv om du ikke har valper og selv om kjøkkenet ikke er ferdig altså, men du vet hvordan det er, tiden strekker ikke til. Sorry! Men jeg gleder meg uansett! :D

      Radera