fredag 14 juli 2017

2 veckor kvar!

Så i torsdags kom Acki hem till oss. Jag var lite nervös för hur Acki och Muffy skulle komma överens, men alla fyra tjejerna tycker om varandra så, Briza pussar på och fjäskar för Acki, Muffy som inte vet vad fjäsk är är ändå så himla försiktig med Acki. Sally kommer alla överens med.

Annars är Acki trött men verkar väldigt nöjd, hon skall krypa in under våran säng som inte alls är anpassad för djur större än katter, jag befarar att en dag kanske hon inte kommer ut, hon har ingen jätteaptit men har redan stor mage. Ja hon uppför sig väldigt dräktigt.

Som vanligt har vi en liten vadslagning här hemma om antalet. Barnen tror 5, gubben tror 6, och bara för att tro något annat än dem tror jag 7. Fast egentligen tror alla som barnen. Vi får se.
Jag jobbar en vecka till sedan är jag förlossningsledig, skall bli himla skönt det med, första semestern sedan den veckan jag var till Finland med Acki.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar