onsdag 6 mars 2019

Bara tre kvar

 Imorse var jag ute med bara Filago (Aron) och Fraxinus E ( (Harry) för att få några sista bilder på dem innan de åkte. Tror ni inte at batteriet på kameran tog slut 😫 Men jag får väl hoppas att jag har bilder på dem sedan tidigare.

Aron har åkt till Göteborg där han kommer få uppleva massa mer spännande saker än här i skogen.


Harry har åkt till Katrineholm där han har både barn och hundkompis, vad mer kan man önska sig liksom?

När kameran var laddad så försökte jag fota kattungar, svårt med inomhusfotografering, och detta är ju ingen kattungeblogg (de har en egen som jag aldrig uppdaterar) men de är så söta så jag kan inte låta bli att visa en av de tre ändå 💗 De skall få namn efter filmen Kill Bill eftersom pappan heter Bill.

Imorgon så skall jag se om jag kan fota de kvarvarande tre Brizlingarna, jag lovar dock inget, och jag hör att den fina snön regnar bort utanför vilket betyder varken fint eller roligt fotoväder. Vi sitter här vid tv.n med tre överlyckliga valpar som nu har blivit släppta mer eller mindre fritt i huset 😅

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar