söndag 30 oktober 2022

Mymlan

I onsdags flyttade Mymlan hem till oss. Goa lilla hund 💖 Min man har jobbat hemifrĂ„n nĂ€r jag gjort de sista dagarna som trĂ€dgĂ„rdsmĂ€stare, och hon blir sĂ„ glad nĂ€r jag kommer hem frĂ„n jobbet sĂ„ hon inte vet var hon skall ta vĂ€gen 😂
Fredag den 11/11 Ă€r det 63 dagar och bf, hon Ă€r inte sĂ€rskilt rund om magen, sĂ„ jag tror inte pĂ„ nĂ„gon stor kull. Men hon Ă€r superdrĂ€ktig om man frĂ„gar henne. Hon har utsett hunddynan bredvid min sĂ€ngsida som sin plats och man fĂ„r ropa ner henne bĂ„de för mat och för att komma ut. 
Jag kommer att drĂ€ktighetsröntga henne pĂ„ fredag, jag har inte gjort det pĂ„ nĂ„gon tik innan, det Ă€r ju nĂ€stan dags för valparna att komma Ă€ndĂ„ nĂ€r man gör det, men nu vill jag veta hur mĂ„nga/fĂ„ det Ă€r. SpĂ€nnande vĂ€rre. 

HÀr Àr nÄgra bilder frÄn igÄr, lite sorkjakt pÄ Äkern orkade hon med iaf sÄ helt lÀttfotad var hon inte!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar