torsdag 4 februari 2021

Film igen - not

Är alltid jättekrångligt att få upp filmer på bloggen för man får beskära och beskära och beskära och sedan brukar jag ge upp.
Nu är iaf valparna i köket när de är vakna för att få springa av sig. Molly tycker det är superkul och vill att de skall bli stora fort så hon får leka med dem.
Filmen som jag försökte lägga upp ligger på min facebook HÄR. 
Och häromdagen fick Briza hälsa på dem, sååå roligt tyckte hon, den filmen ligger HÄR. Förhoppningsvis, om inte de länkarna funkar får ni leta på facebook ;-)

Några dåliga bilder hade jag dock, mest tycker jag det är trevligt att sitta med dem på köksgolvet och snacka lite så så mycket bilder blir det inte när man har dem i knät, för sociala och gosiga är dessa valparna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar