söndag 21 februari 2021

Sju veckor

Och det är med blandade känslor jag inser att det är sista veckan jag fr rå om de här små tjejerna.
Nu är det dock inte mycket lugna stunder, idag så var de ute och inne och höll igång hela förmiddagen, jag försökte få dem att vila sedan innan Juniperus blivande ägare skulle komma, de brukar ju annars sova just när det kommer besök. Nejdå, de har hållit igång hela dagen md några korta pauser bara. 











Maggan som har valparnas mormor, dit flyttar Juniperus. 




Och mums! Vi har haft et rådjur på besök, som har massakrerat min fina dvärghemlock. Häromdagen tog jag en på bar gärning som skulle mumsa på en idegran, den fick Briza visa vad vi tyckte om sådant. Valparna uppskattade dock väldigt att det hade varit rådjursbesök 🙈

På torsdag har vi tid hos veterinären för besiktning, chippning osv, på söndag flyttar vi, så nu skall vi busa hela veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar