söndag 26 juni 2016

Hurra för Senja! Som blir fem år idag!
Att jag fått låna in den här helt fantastiska hunden kan jag inte förstå ibland. Helt underbar är hon. Egentlige vill jag ha henne här för evigt, och hon vill vara här för evigt. Men det går ju tyvärr inte. Mest beroende på att hon och Muffy aldrig kommer att dra jämnt :-( 

Prinsessan fick tårta med hemmalagade lammkorvar, köttbullar, hundglass och böcklingpastej (man tager vad man haver). Senja som faktiskt ALDRIG har tjuvat något innan, mina egna hundar tömmer komposthinkar, äter upp påsar med nötter, glömmer man hundgodis framme på bnkar eller annat så är det bara hejs svejs, tar allt man har på bänkar och bord. Men det enda Senja har snott hitintills var hennes egna tårta (medan jag gjorde den fantastiska prinsesskronan). Så jag gjorde en till tårta som alla hundarna fick dela på. 
På sin födelsedag är det ändå ganska okej att man äter upp sin tårta i förväg.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen, Senja!
    Ikke uvanlig at du feirer bursdagen til mammahunden når hun har valper ;)

    SvaraRadera