lördag 14 januari 2017

Nedräkning!

Nu går jag på en veckas ledighet för att ta emot valparna.
Såhär ser Muffy ut igår när det är en vecka kvar till bf (som är på fredag). Jag tycker hon är väldigt fin 💖 Förstås ;-) 

Jag tycker hon är ganska liten, gissar på fyra valpar, tre hanar och en tik… och tror hon får dem på tisdag kväll. Men vi får se. Jag brukar inte ha rätt så jag hoppas på minst fem med övervägande tikar.

Annat som hänt är att Muffy fyllt år. Fem år bara, det känns som om hon alltid bott här tycker jag.
Traditionsenligt firades hon med hundtårta (färskfoderburgare med skinkost, hundgodisar och salami). Krona fick hon också men den skakade hon av sig innan jag hann få någon bra bild.



2 kommentarer:

  1. Så söt hon är! Vi hoppas på en liten kille iallafall ��
    Hälsnigar från Josefine, Robert och Jason

    SvaraRadera
    Svar
    1. Muffy brukar vara duktig på att ge mig mest hanvalpar så det fixar hon nog ;-) 2/3 hanar har hon gett än så länge ;-)

      Radera