söndag 11 november 2018

F-kullen på gång!

Hoppas vi. Två dagar, två parningar så nu åker vi hem.
Jag var väldigt glad att jag tog några snabba bilder på Brizas pojkvän Roti första dagen, för det har bara blivit mörkare och mörkare och omöjligt att fota sedan även om jag hade tänkt lite fler foton.

Vecka 2 hoppas vi då på kull mellan Mikälie Naseva och SE VCH Pufflingens Briza.
Naseva, kallad Roti är en mjuk, lugn och gosig kille, och väldigt tyst, inte ett skall varken när jag kom med bilen eller när Briza ville leka. Mycket bra. Roti är också liten så detta blir nog en kull med goa små soffhundar 💖 Spännande kombination det här tycker jag.

Båda föräldrarna har HD B,  ED ua, ögonlysta ua i år, prcd-PRA och pompesfria. Se inlägget under för mer info och stamtavla.

Här är bilder på Roti:



Och Briza.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar