måndag 31 december 2018

Gott nytt år!


Och jag har egetligen lust att bara sitta i fåtöljen vid valplådan och glo, så det gör jag mycket med förutom att fixa med nyårsmaten lite emellanåt.
Alla valpar + mor + matte är supernöjda, de har så mycket mat så jag har t.om dragit ner på maten till Muffy lite så att hon inte skall få mjölkstockning eller något.
De bilderna som blir nu är när jag kan få till något bra när jag kryper runt i valplådan och vlparna råkar ha lagt sig så att de är fotningsbara, något enskilt på varje valp fick jag till.

Gott nyt år på er alla nu! Var rädda om era hundar och tänk på att inte låta dem bli rädda för raketer, är så lätt hänt att en skottfast hund bli skotträdd med alla skjutande galningar därute! Här i skogen finns inget sådant som fyrverkeri och vi skall ha en lugn kväll här hemma :-)


 Hane 1

Tik 1

Tik 2
 

Hane 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar