måndag 23 december 2019

Sex veckor

Och idag fotade Susanne, jag höll, Susannes man Roger försökte göra roliga ljud, och Susanne fotade. Tre personer för att få några valpbilder. Och några skinkskivor och pipleksaker ;-) Och de hade röjt i trädgården och var våta men hade så roligt så de hade då alls ingen lust att stå fint eller hållas upp i luften. Vissa mer svårflörtade än andra. 
Lägger upp fler den här gången, några är ganska lika men eftersom jag har svårt att bestämma mig så är det lättast så. Någon fin julbild har jag inte gjort men jag önskar er alla en fin jul!

P. Halimione






P. Hepatica







P. Huperzia








P. Hesperis Tristis








P. Hippophae


 










1 kommentar:

  1. Nå blir de små søte valpene snart små røvere. Men du verden så fine røvere. Og jeg frisker nå opp hvordan slike skal håndteres. Jeg tror Eemeli kan hjelpe meg. Han er en voksen hanne på godt 9 år.

    SvaraRadera