tisdag 11 februari 2020

En vecka kvar.

Eller mindre, eller mer, men nu börjar det dra ihop sig, sååå spännande! 

Det är ju grymt många som hör av sig om valp nu, jag får mail varje dag, och jag kan inte lova NÅGON något innan de är födda. 
Det är ändå så att jag har första tjing, hanhundsägare har andra osv. 
Men ni som är intresserade, ni får maila mig om ni inte redan gjort det och sedan följa med här på bloggen. Jag har slutat att maila tillbaka alla intressenter på listan när valparna är födda, för det är så många som redan har köpt när de väl kommer och det tar så mycket energi för mig att första maila kanske fem personer, vänta flera dagar på svar, sedan maila nästa osv. Så nu är det så, att när valparna kommer får ni maila mig, sedan när de är en vecka och man vet att de är friska och allt är bra kommer jag svara om det finns en valp till er eller inte. Tik eller hane kan jag säga, men inte vilken valp utan det får ni se när de är 6 veckor, rätt valp till rätt familj skall det vara. 

Briza är hursomhelst lika glad som vanligt, det märks att hon är trött och rädd om sig, men ute så springer hon och hoppar som vanligt, man hör hur luften liksom går ur henne när hon tar ett hopp över ett dike, men hon vet nog bäst vad hon klarar och inte. Hon orkar dock inte springa till skogs så det är ganska skönt när man kan ha hundarna lösa på promenad. Här är lilla Fjantis med sin mage 💖









Muffy får förstås också vara med på ett hörn men några bilder, hon är väldigt mån om Briza just nu, hon tycker ju ändå att det är hennes valp. 



Lite hopp om vår hittar vi också när vi kommer hem. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar