onsdag 26 februari 2020

Snö!

Och vad besvikna ni blev nu när det inte var valpbilder, men min blogg och mina hundar😁

Släpper jag ut hundarna själva så verkar de inte bry sig om att det är snö, men jag var tvungen att gå ut och rädda oss, och då var de med och hade så kul. 
Jag har inte någon snöplogning så jag är glad att ha en ursäkt att inte lämna huset 😉 men så hade en gigantisk klätteställning med en lika stor kaprifol vält precis bakom bilen. Och förr eller senare så behöver jag väl bilen, åka och köpa mjölk eller något. Tog väl en timma för mig och Muffy att klippa lös och baxa ut ställningen med vidhängande växt på gräsmattan. Sedan har snön varit så tung så viltstängslet har vält på en bit bakom huset, blev provisoriskt uppstöttad bara, får fixa någon stolpe till där. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar