måndag 11 januari 2021

Muffy 9 år!

Tänk vad bra att man har facebook som påminner en om födelsedagar. Finns väl risk att jag t.om skulle glömma mina barn annars 🙈😝

Idag fyller våran äldsta, våran första Lapphund, hon som lagt grunden för min uppfödning, våran absolut bästa Muffy 9 år! 

Det blev ingen löjlig utstyrsel med foto idag, mina barn 17 och 19 är numera inte lika noga med sådant. Men hundarna fick gnaga upp varsitt dovhjortsben (rygg närmare bestämt), och såhär ser bilder ut som jag har lagt upp andra år Muffy har fyllt år. Den näst sista är min favorit 😍
Första bilden är när hon fyllde 1 år, sista är från när hon fyllde 7. Man ser när Briza kom in i familjen för det var då Muffy började låna Brizas prinsesskronor 😂 Annars är Muffy sig lik, jag får t.ex fortfarande ha en förhöjning på grinden till köket annars flyger hon över. Häromdagen smet hon och Briza och Muffy var till skogs och motionerade sig så länge så jag blev orolig. Hon snor fortfarande saker från köksbänkarna utan att man ser henne, och hon borde inte kunna nå dem, och jag hoppas att hon håller på med sina bus i många år än. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar