söndag 10 november 2019

Sluttampen

Nu vill jag ha valpar! Jag är så himla nyfiken på vad det blir, denna kullen ser jag verkligen fram emot! Nu säger min gubbe att vi inte skall ha någon mer hund hemma annars hade jag nog varit frestad att behålla en hemma ur Wildas kull. 
Wilda (Guldis/Cassiope) vilar sig i form just nu. Hon har tappat apriten och är ganska trött. Jag och hennes matte treor att de kommer på onsdag (lördag är dag 63 men mina hundar brukar få på dag 59-61)
Bilden från Wilda vid sjön är för två veckor sedan, den i sängen från nu i veckan ;-) 

Annat som är värt at berätta är att jag troligen hittat en hane till Briza. Muffy har börjat löpa nu så Briza hänger nog snart på. Ja, och hanen bor i Finland, är ni förvånade? Hade bestämt mig för att inte åka till Finland nu när det inte blev något med den kombon jag hade tänkt, men jag kan bara inte hitta något här hemma till henne så så får det bli. Och skulle detta också skita sig, då struntar jag nog bara i valpar på henne i år. Och nästa år kommer jag troligen inte ha tid eftersom då är det Deschampsias tur ungefär samtidigt. Men nu tar vi Wilda och H-kullen först :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar