fredag 3 januari 2020

Det drar ihop sig

Så idag var jag ute med valparna mer eller mindre hela förmiddagen. Först i trädgården, sedan när solen kom fram gick vi upp på berget. Just då fick jag förstås besök så jag hann nätt och jämnt locka med mig alla valpar ner igen och bjuda på en snabb kopp kaffe så var det att åka till veterinären.

Alla valpar besiktigade ua, och det vanliga med chipp och vaccination förstås. De två blivande norskarna fick sig en stämpel i passet så de får åka över gränsen, men ja alla valparna får med sig pass nu, så nu är de redo för vida världen :-) 
Bilåkingen uppskattades inte, någon hade varit åksjuk, det var ett himla ylande både dit och hem, och  3 mil på den krokigaste vägen har jag ju dit också. Men nu har de förlåtit mig redan 💖

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar