söndag 5 januari 2020

Jagar ljuset idag igen

Fantastisk fin dag igår, och vad gör jag då? Sätter klockan jättetidigt och åker till MyDog tidigt på morgonen 😅 
Ingen Puffling var representerad där i år, men jag behövde nya valpfällar, vissa av de jag har börjar ramla sönder efter alla tvättar. Köpte fler än jag hade tänkt, först så många som jag hade tänkt sedan hittade jag några som var snyggare så de behövde jag med då förstås. Så ruinerad och stressad av allt folk, det är verkligen inte min grej med så många människor på samma ställe, så ilade jag hem för att Wildas matte Susanne skulle komma för att säga hejdå till valparna. Vi hann upp på berget för de sista ljusstrimmorna innan solen gick ner bakom kynnefjäll... Få se om hon skickar mig fler bilder ikväll eller imorgon.
Nu skall jag ut i kylan, för här blev det vinter, men valparna behöver sin förmiddagstid lösa i trädgården. Besök hela dagen sedan. Och det är sista dagen hela kullen är hemma, imorgon börjar de åka.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar