tisdag 22 februari 2022

Knautia flyttat och L-kullen växer

Knautias människofarmor, alltså Knautias pappas ägare ville låna henne, så hon har faktiskt bott där i två veckor. Det var väl en himla tur för det var precis då jag fick covid, och sedan har ju jag varit bosatt i vardagsrummet bredvid valplådan och hur stressad hade jag inte blivit av att ha en energisk valp i huset då. Så himla bra och stadsträning har hon fått, de har hälsat på syskonen och lekt, lärt sig gå i koppel, tittat på spårvagnar...

Men idag så flyttade hon till sina fodervärdar. Blir konstigt, imorgon åker hennes mamma Lenza hem också. Briza kommer tycka att det är sååå tråkigt.


I valplådan är allt precis som det skall. Wilda är exemplarisk och valparna växer. Hon är väldigt lik sin mor Muffy i sin modersroll, exemplarisk men ändå avslappnad och njutande. Så fin liten hundfamilj. Här är några av bilderna som fanns i kameran.
För de som är intresserade av valp, det är egentligen bara en av tikarna som inte är bortlovad än, och som vanligt väntar jag till de är ungefär en vecka för att se att allt är frid och fröjd innan jag tar tag i mailen.





1 kommentar:

  1. man's tang titanium toner - TITanium Art Museum
    man's tang titanium toner - TITanium w88 Art Museum titanium solvent trap monocore - online. Discover. 1 day ago - Find great deals up to 70% off on pre-owned 2019 ford fusion hybrid titanium T-Titanium Art titanium jewelry Museum's items titanium scrap price

    SvaraRadera