torsdag 17 februari 2022

Släkten till L-kullen

Vi går här jag och Wilda och väntar och väntar på valpar. Igår natt väckte hon mig av ett väldigt snurrande i sängen och sade att nu är det dags. Så vi flyttade in i vardagsrummet, och sedan somnade hon och har i princip sovit sedan dess. Så efter två nätter på vardagsrumsgolvet känner jag mig lite groggy i hjärnan, inte vågar jag lämna huset för de kan ju komma när som helst, så dåliga netflix-serier och titta på en sovande hund består dagarna av nu.

Men, för att göra något, så har jag letat reda på bilder på de kommande valparnas släkt. 

Här är pappas sida:


Pappa to be, Torven, Lapinpeikon Täydellinen Toveri 

Farfar Lapinpeikon Ikiomairtokarva

Farmor Lapinpeikon Nelli Neliveto

Gammelfarfar är en av mina favorithundar, Lumiturpa Eppu.

Farfars mor Lapinpeikon Dilli-Dallin

Farmors far Casper: 

Gammelfarmor Lapinpeikon Kassi Alma


Och på mammas sida har vi blivande modern Wilda, Pufflingens Cassiope

Hennes pappa och valparnas morfar heter Mustinkulman Etiäinen

Mormor Muffy, Lappizaros Malou

Morfars far blir Ullastiina Fasu

Morfars mor heter Peikkovuoren Hurja Heta

Mormors far är Månskimrans Golden Gimli

Mormors mor är Lappizaros Emira





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar