söndag 6 februari 2022

Lite uppdateringar

Lilla Knautia, denna underbara lilla valp, hon och jag har haft så kul ihop. När de andra åkte till sina hem så har vi varit ute och åkt bil nästan varje dag, hon somnar bums i bilen, hon har varit med mig på möte på jobbet, vi har handlat, träffat brorsans hund osv. Vill ingen ha henne finns väl risken att jag behåller henne själv, en så himla lätt valp. Fast jag har lovat gubben att hon inte blir här permanent, så måste väl hålla det.



Underbara uppdateringar får jag från hela K-kullen, här Harry:


Kickxia:

Och Balthazar:


Som tur är, eftersom jag fäster mig alltför lätt vid hundar, så ville även Knautias "farmor", alltså hennes pappas ägare rå om henne några dagar. Perfekt miljöträning att åka till staden några dagar tycker jag. Så där har hon varit sedan igår med pappa Lappi. Och idag kom brorsan Harry ( Kalmiopsis) dit och lekte. Så himla mysigt 💖


Briza och Lenza kör järnet som vanligt. Lenza har lekt med Knautia hela tiden, och Briza har nästan känt sin lite utanför tror jag, så nu leker de igen. Fast snön är borta så detta är från i början av veckan.


Så igår hämtade jag hem Guldis. Wilda. Pufflingens Cassiope. Det betyder 14 dagar till beräknad valpning, och valpar finns det där. Väldigt spännande. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar