torsdag 24 mars 2022

VÅR!


Vilket öde egentligen att jobba under den tiden av året när man har så mycket hemma. Fast, att få jobba med sin hobby är ju inte alla förunnat, så jag trädgårdsmästrade mig hemma lite på fömiddagen och sedan fick valparna lufta sig lite när det blivit lite varmare och solen kommit fram. 

Lathyrum är en så fantastiskt glad och rolig valp. Han var inte rädd, ut i trädgården på en gång, klättrade på murar och undersökte. Dessutom är han sååå glad. Svansen går hela tiden och han är så kontaktsökande. Jag lade mig på fiberfällen med den en stund och han visste inte till sig av lycka.
Lika som igår så vågade sig Lysimachia också ut på upptäcksfärd, inte lika snabbt som brorsan men efter en stund, och sedan åkte svansen upp och man kunde se att hon inte tyckte det var lika läskigt längre. Lunaria däremot. Hon är nog lite mespropp. Fiberfällen var säkrast. Fast ja, hon kom sig av den också efter ett tag, om inte annat så har Lathyrum bestämt sig för att få igång henne tror jag ;-) 











































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar