tisdag 14 oktober 2014

Vetten

Imorgon mina vänner, då bär det iväg!

Jag testade att slå in adressen på gps.en, den fick spel och sade att rutten var för lång så den navigerar mig till slutmålet när jag närmar  mig. Nåja, jag hade inte tänkt att köra efter gps ända hemifrån.

Muffy var till veterinären för avmaskningstablett. Det var sjuuukt roligt tyckte hon, det var helt fullt i väntrummet med både hundar och katter, men eftersom jag inte ville  vara elak mot alla hanhundsägare och sitta där med en löptik väntade vi utanför, och förutom alla som passerade, så var järnvägen väldigt spännande och rolig. Egentligen vill hon nog åka tåg till Finland säger hon men jag menar på att det blir krångligt även om det är bra att har miljötänk och så.


 Annat som har hänt är att jag åkte med Muffys katt (alla våra katter är hennes) på utställning i Norge. Såhär ser vi ut:

 Det blev inga pokaler för oss, bara en liiiten rosett för hon hade en vit fläck på ena tassen.

Och jag gjorde sista dagen på jobbet för säsongen. Sådant här gör jag halva året. Resten av halvan har jag tid för annat, som att ta hand om valpar hoppas jag :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar