måndag 8 december 2014

2 veckor kvar

 Och Muffy börjar bli en riktig tjocksmock. Däremot så tyckte hon inte att jag skulle få någon bra fotochans idag, eller egentligen är det så att jag är lite sjuk så jag orkade inte gå till solen varvid det blev suddiga bilder förstås. Men såhär ser hon ut idag:


Betydligt viktigare än att stå snyggt så matte får fota hennes mage är att kolla efter sork.

Så jag lämnade hundarna till sin sorkjakt och gick hem med min kamera full i sudd-bilder.

 Förra måndagen såg hon ut såhär:

 Och veckan innan dess var första gången man började skymta på bild att det var en mage på väg.
Nu är det dags att börja göra i ordning valplåda och sådant och se vad hon tycker om den. Muffy brukar bara fnysa åt hundsängar. Trägolvet fungerar bra för henne, och just nu husses och mattes säng en del också.

1 kommentar: