söndag 21 december 2014

Bildbombning

Har man en egen blogg så får man väl ändå visa hur många bilder man vill... eller?





Alla mår bra, Muffy har varit väldigt försiktig med valparna men nu har hon förstått att de skall tvättas ordentligt. Nu vågar hon lämna dem en hel minut frivilligt också så jag slipper släpa ut henne på kissningar.







 Jag vägde dem i morse, alla har gått upp fint, mellan 70 och drygt 100 gram har de gått upp på två och ett halvt dygn. Den som är tjockast nu och som har gått upp inte mindre än 130 gram är den stora tiken.

De är så söta så jag skulle kunna sitta hela dagarna och bara titta på dem.





Och alla bilder är klickbara om man vill se dem större. Bara så ni vet!

2 kommentarer:

  1. Som jag skrev på Fb, helt underbara! Jag skulle också kunnat sitta en hel dag och bara titta på sötnosarna:) Sista bilden är väldigt bra på Muffy synd att du inte fått med hela hennes huvud men jag vet ju att du haft fokus på bäbisarna:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är livsfarligt, jag kommer mig liksom inte för att julstäda eller gå ut och hugga gran eller andra viktiga saker… Och ändå sötare blir de ju och hur skall det gå då!

      Radera