måndag 15 december 2014

En vecka kvar

Och jag trodde att jag skulle vara hemma idag och kunna ta en massa snygga en vecka före-bilder. Så blev det inte eftersom jag vikarierar som kokerska på vintern, så inringd i morse och mörkt när jag åkte till jobbet och mörkt när jag kom hem.
Jag hatar inomhusbilder, men det är som det är, och så här ser hon ut nu. Jag tror hon har krympt den senaste veckan snarare än växt... Tyckte hon var väldigt stor för en vecka sedan men nu undrar jag om det kanske bara är ett par stycken där inne...

Inte lätt med bilder och få Muffy att stå fint och jag vill inte komma med själv. Dottern fotar och jag försöker övertyga Muffy om att hon har både svans och öron hon kan visa ;-)

Till slut fick vi en ståbild, men jag tycker nästan hon ser ut som sitt vanligt jag, men ni får gärna komma med gissningar om hur många det blir ;-)

 Barnen är också nyfikna på vad det blir, lillhusse undrar vem som är där i magen. Han går och småpratar både med Muffy och valparna, och lär Muffy att hon skall ligga i valplådan. Försöker i alla fall. Spännande när man kan känna valparna röra sig också förstås!
Från och med torsdag har jag sagt att jag skall vara valpledig på obestämd tid, så DÅ kanske det kommer bättre bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar