måndag 6 december 2021

1,5 dag

Och idag har jag placerat kameran bredvid valplådan så jag kan ta någon bild när man får chans. Lenza blir lite orolig när jag tar dem för att väga dem eller liknande (50-70 gram har de gått upp så det är bra, men så har hon väldigt mycket mat åt dem lilla Lenza), så det är lika bra jag låter bli på några dagar. Mycket stolt är hon då och jag sitter i valplådan och håller henne sällskap till och ifrån. Här kommer dagens bilder, jag vet själv inte vilken valp som är vilken om jag inte tar dem och tittar noggrannare på kön och färgmarkeringar, men den med vita tassar som man lätt känner igen är den sista, eftersläntraren som kom på morgonen. Och den första lilla tiken är den som har mest färgmarkeringar i rumpan. Jag tror fortfarande att de två blir svarta medan de andra två blir viltfärgade.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar