tisdag 28 december 2021

Let it snow! Let it snow! Let it snow!

Säger Briza som har varit ute sedan imorse och är helt ointresserad av att komma in. Jag är inte lika glad, för jag skulle köra två och en halv timme för att hälsa på en tidigare valpköpare med foderhund, men ställde faktiskt in.

Hundarna är som sagt väldigt nöjda över all snö som kommer, Lenza kommer in en liten stund, kollar läget och går ut igen, de andra två låtsas är ointresserade av att vara inne och riktigt bäddar ner sig i snön, så nöjda med tillvaron så att bilderna tog jag när jag byltade på mig och gick ut för att se om de var försvunna och hade smitit eller något.















Jag hoppas på lite snö om några veckor med, för det är betydligt lättare, och roligare, att fota valpar när det inte bara är brunt och grått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar