onsdag 5 januari 2022

Lite vitt

Vilket gör det trevligare att fota. Ingen riktig snö, mer som om någon har spritt ut ett lager med grovsalt över landskapet.
Idag tyckte valparna det var superkul ute, så vi har redan varit ute ett par gånger. Kameran fick följa med första turen ut. 
Jag ser ganska bra skillnad på valparna nu, på vissa bilder är jag tveksam på de två viltfärgade, men nu ser jag att Kalmiopsis är ljusare än Kickxia, framförallt på kinderna och ansiktet.
Valparna har haft besök både igår och idag, igår var valpköpare här och idag en jobbarkompis med barn, jättebra att valparna får träffa mycket olika människor, även om de bara håller igång korta stunder och sover för det mesta. 
De sover otroligt bra på natten fortfarande, det beror nog på att inte mamma Lenza stör dem något då utan hon sover hon med, så imorse sov de tills jag väckte dem strax efter 8. Jag får njuta medan det varar.

Ni får klicka på bilderna om ni vill se dem större. 









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar