måndag 10 januari 2022

Massa bus!

Jag hade inte tänkt att fota idag, men hundarna hade så himla kul ute, alla 7, så blev förstås så att jag hämtade kameran ändå.

De vuxna hundarna har hittat rödbetorna som står kvar i grönsakslandet, så på baksidan av huset ser det ut som om det har varit blodspillran, vilket det inte har. Och rödbetorna kan jag klara mig utan, bara de inte hittar palsternackorna för de vill jag ha kvar.

Annars går allt sin gilla gång här, valparna vaknade tidigt imorse, nu är det slut på långa sovmorgnar. Minstingen Knautia har lärt sig att klättra över det halva kompstgallret som jag har till valprummet så att mamma hund skall kunna komma och gå som hon vill, så såfort jag har skrivit detta får jag se om jag hittar skruvdragare och en högre skiva eller liknande fixa Knautia-säkert.

































1 kommentar: