fredag 15 februari 2019

Brizlingar

 
 
Det blir liksom så att de största valparna tar mest uppmärksamhet, de behöver massor socialt och är helt vilda i att springa i trädgården och leka, de små däremot, de är förstås mer försiktiga och har varit ganska nöjda med sin valphage, men nu tänkte jag att de måste ju fotas också. Muffys valpar är dessutom så vilda nu så de fastnar inte på bild, fantastiskt roligt med alla galenskaper de hitar på ute dock!
Först tog jag ut bara Fragaria och Filipendula, försökte titta nog på dem, svårt att se hur valpar rör sig för de travar ju inte fram utan studsar ungefär som Tigger i Nalle Puh. Alltid studs.
Jättemycket bilder blev det inte, eller inte presentabla iaf, mycket för att det alltid var någon som knallade upp till yttertrappan och jag fick hämta och då följde två andra med mig dit osv, så ni förstår varför jag är ute med en kull åt gången i trädgården ;-) 
 
Fagus

Filago

Fraxinus Excelsior

Fragaria

Filipendula


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar